woensdag, november 02, 2005

Nostalgia

Twee van de positieve aspecten van mijn jeugd zijn toch wel Lego en Star Wars. Uren en uren bouwen aan van alles, bijvoorbeeld aan ruimteschepen. Elke week de Eppo krijgen, met daarin The Return of the Jedi als stripverhaal. Fijne herinneringen, dus.

En zo kwam ik toevallig terecht bij dit plaatje. Er blijkt dus een gelukkig huwelijk te zijn tussen twee van mijn jeugdobsessies: de Classic Star Wars Lego Shop. Kwijlend en huilend keek ik daar rond. Mijn absolute favoriet - de Milennium Falcon - bleek uitverkocht, maar gelukkig was de Death Star nog volop in voorraad.

65 Cm hoog en 50 cm breed. Dat moet toch best op de schoorsteen passen. En de prijs? Ongeveer net zo duur als het vervangen van een defecte uitlaat. Ach, dan fietsen we voorlopig toch even...

1 Comments:

Anonymous Anoniem zei...

Lego blijft altijd geweldig.. Ik had het niet als kind (te duur) Wij hadden iets grote blokken, die je gratis kreeg bij de zeep(bambino of zoiets) Met de allereerste legodoos van mijn kids heb ik uren zitten spelen...

zondag, 06 november, 2005  

Een reactie posten

<< Home