dinsdag, maart 21, 2006

And now for something completely different...

Of het nou met de lente te maken heeft weet ik niet, maar ik spreek steeds meer mensen die iets anders gaan doen. Tweede kans carrièremakers. Zo heb ik een neef die na tien jaar filmen eindelijk zo ver is dat hij zijn vaste baan - als metaalbewerker - kan opzeggen en van zijn eigen bedrijf kan leven. Een andere neef van mij start binnenkort met een opleiding tot geluidstechnicus. Voorlopig houdt hij zichzelf in leven met het verkopen van vlees bij een supermarkt. Eén van mijn collega's gaat allerlei banen in de postkamer/reprosfeer achter zich laten om douanier te worden. En ook mijn betere helft gaat zich oriënteren op iets compleet anders.

Geweldig, een nieuwe start! Wie weet wie er nog meer gaat switchen. Toch 'ns bij mijn baas informeren naar zijn plannen...

1 Comments:

Blogger mieke zei...

Ik denk dat je vandaag de dag met al die werkeloosheid heel moedig moet zijn om voor je zelf te beginnen. En daarom wens ik iedereen veel succes.
Mieke

donderdag, 23 maart, 2006  

Een reactie posten

<< Home