zondag, mei 07, 2006

Mannen en vrouwen

Zij: Jullie hebben het maar makkelijk
Hij: Oh?
Zij: Ja, jullie trekken gewoon maar wat aan en klaar ben je.
Hij: Nou nee, hoor.
Zij: Ja, wel!
Hij: Denk je dat echt?
Zij: Ja, vrouwen letten op alles. Jullie niet.
Hij: Dat dacht je maar. Mannen zijn net zo competitief als vrouwen, meer zelfs denk ik. En dan zorg je er wel voor dat je er beter uitziet dan je collega’s. Maar… je mag niet concurreren met de baas.
Zij: Tss, wat stom.
Hij: Dat doen jullie toch ook? En veel mannen hebben een handicap.
Zij: Ja, dat weet ik.
Hij: Nee, ik bedoel dat veel mannen kleurenblind zijn. Da’s niet zo handig, dan.
Zij: Nou dan nog. Ik moet me elke dag opmaken.
Hij: Dat heb jij toch niet nodig? Trouwens, ik moet me elke dag scheren.
Zij: Pff. Gewoon dat ding er overheen en klaar.
Hij: Echt niet. Weet je hoe je gezicht daarna aanvoelt? En scheren met een mes is ook niks. Voor je het weet ligt je gezicht weer open.
Zij: Dat heb ik toch ook?
Hij: Ja, maar jij scheert je benen een keer per maand of zo. En als jij een wondje hebt, doe je een broek aan. Ik kan moeilijk met een bivakmuts op lopen.
Zij: Ach gut… Ik heb jou nog nooit gezien met een ladder in je panty.
Hij: En ik heb jou nooit zien worstelen met een stropdas, terwijl je al te laat bent!
Zij: (…)
Hij: En dat nog wat. Vrouwen zijn zo gek op chocola, toch? Daar worden ze zo gelukkig van? Nou, wij hebben dat met bier. Als jij een doos bonbons opvreet is er niks aan de hand. Maar als ik met één biertje teveel op mijn fiets stap – dus niet eens in de auto – krijg ik al een bon!
Zij: Ik eet helemaal geen doos bonbons op, lul!
Hij: Dat bedoelde ik helemaal niet.
Zij: Weet je wat jij doet? Ga maar lekker bij je vriendjes slapen, of in de kroeg of zo!

2 Comments:

Blogger mieke zei...

Duidelijker ging het niet.
Verschil man, vrouw.

dinsdag, 09 mei, 2006  
Blogger RS zei...

Ach... Kon je er nog wel om lachen?

woensdag, 10 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Home